Sex on fire


C av mig


Jag är så avundsjuk. Utanför öser regnet ner och på teven har de precis visat bilder från en (dock också regnig) Hultsfredfestival och snygga Kings of leon. Det är tydligen jag och Mona Salin som dyrkar dem. Not bad for a politician!
Såå.. va händer i mitt liv nu då? Inget. Jo! Jag jobbar, passar på att vara lite trevlig, jag äter och sen så lägger jag mig. Sover alltså och ger mig själv en oförglömlig nattsömn. Clara, hon jobbar också. För mycket. Men nästa vecka är allt som det ska vara igen. Då är vi båda på plats plus ett helt gäng till med tjejer! Lyckoruuuuuuuuuuuus!
Ha de (det är för mycket norrmän här, men jag älskar det själklart!)

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0