Veckans, månadens, årets Babe

Hej alla västkustare m.fl.! (kul kategoriserat)
Regnet öser ned här och kalashumöret är inte på topp denna dag. Trots detta finner jag mitt ensamma hus mysigt och varmt där jag sitter i full regnmundering. Skall snart bege mig till Maj för lite kvällsmys.
Isabell har jag försökt få tag på med damen svarar inte i telefon 0303. Hmm...hopp....whaaat?    :/

Har stoppat en kaka i fickan med min ipod som tröst för den cykelresa som jag har framför mig denna kväll. Dagens bild är inte bara en bild utan också en veckans babe. Macke B. heter han och oh vilket fint kort jag hittade på den stiliga unga mannen. Dock är denna karamellen redan betalad för flickor!




C





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0