bomfalleralla - läy

Ni anar inte..nej, ni har inte en aning om vad jag gör just nu. Just nu äter jag kanske världens godaste tårta - trots att jag är stans största nej-till-tårta-sägare. Prinsess- och jordbubbstårtor, släg er i väggen. Det här, mina damer och herrar, är Söta-Bellantårtan! Med en krispig botten av pajdeg fylls ännu ett lager utav tunn choklad med sedan ett tjockt lager hallon och sista men inte minst ett alldeles gudomligt lager utav maräng! M-hm just det!
Jag har haft så roliga dagar på sistånde att jag snart börjar känna mig rikigt bortskämd.

Gårkvällen var suverän as usual och natten blev lång med snack om det förflutna och om den tiden vi är på väg att gå igenom just nu. Underbara tjejer! Puss I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0