DE NI!

Trodde faktiskt inte att jag skulle hinna med ett till inlägg innan jag drar. Men tiden verkar vara min vän idag så varför inte. En väska, så fullproppad att jag inte änns orkar titta på den, skall jag släpa med mig på både buss, pendeltåg och X2000 denna afton. Why not liksom? Inga ledsna miner på mina läppar inte!

Idag var det skolavslutning och det var dags att ta farväl av nära och kära. Någoting med skolavslutningar känns inte bra. Visst är det mysigt när klassen bjuder på kakor, rektorn babblar och kören sjunger om blomstertider men usch nej! Anyhow så är jag väldigt ledig just nu. Typ jättefri! Inget jobb. inget efterhängsamma tentor, och inga måsten. Love it!
Japp! Då hörs vi inte på en vecka då. Sniiice! Min älskade Clara är en god entertainer så hon kommer garanterat att hålla ställningarna. Sjutton gubbar, jag saknar henne redan!

Au revoir.
Bellebullen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0