Resfeber.

En van resenär borde vara van vid att packa. Men nejdå. Alla kläder ligger som en hög på sängen och jag orkar inte lyfta ett finger till. Under mina 2 timmar av packning har jag kommit fram till att jag har alldeles för få shorts, att jag måste rensa min garderob (IGEN!), att jag bara äger en "helt - okej" bikini, att jag är för blek för att vistas bland kåta fransmän OCH att jag som vanligt måste hoppa på min resväska för att få igen den. Men det tillhör ju semestern! En kvinna skall ha med sig för mycket packning. Franska rivieran WHOHO här kommer jag!
Imorgon är det skolavslutning och därefter tåg direkt upp till Stockholm och min moder.
Nu ska jag packa mer!

puss, Isabelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0