Hey Hi Helloooooo

Heeeeeeeeeeeej igen! Hemma igen och det är ingen mindre dag än midsommar! Kvällen kommer att bli superenkel och supermysig! C kommerr snar att anlända hem till mig och då vankas midsommarkransar, sill och nubbe, visor och bara oss själva. Så härligt enkelt! Det stora gråa molnet närmar sig utanför mit fönster men icke skall lite regn försöra denna härliga dag.

Igår anlände jag till Arlanda flygplats med en 24 kg tung väska i bagaget och fortsatte sedan min färd på en flygbuss till centralen. Därefter tog jag tåg till Götlaborg och sedan ännu ett tåg till Kbakca där min padre hämtadet mig. Hela resan tog nog drygt 12 timmar. Men här sitter jag nu ialla fall. Ont i örat, pjamas på och duntäcket upp till öronen. Som sagt, midsommar!

Ha nu riktigt trevligt ikväll! I will!

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0