Jag och min Nigel

Vi rappoterar just nu direkt från Sveriges stolthet. Med min vita lilla baby i knät sitter jag och tittar ut över Edsviken efter en lång och slitsam arbetsdag. Wow, vad jag har längtat efter att säga så! Men jag kan ju inte låta bli att störa mig på stockholmarna som inte har något annant än botox i ansiktet.
- Du förstår väl att att ni inte kan hänga kappor som inte är på rea på reaställningarna eller?!
- Oj, ursäkta den måste ha hamnat fel efter att en annan kund provat den.
- Skyller du på någon annan nu?!

Herregud kvinna, sansa dig!
Puss och G'natt!
I






En vanlig dag!

Kommentarer
Postat av: Syster Anna

Sicken klassiker till kommentar! :) Vad svarar man människan på det?

Blogga på flickorna ;) P&K

2009-06-24 @ 09:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0