kom igen!

Är på ett sådant stojigt blogghumör just nu. Men frågan är: Vad ska lilla jag blogga om idag? Mitt liv liknar just nu en vardaglig människas och min åsikt om att skolans sista dödsdagar är sega och långtråkiga utan alla treor, är just nu delad med ungefär halva Göteborgs befolkning.
Kan det inte bara vara torsdag imorgon så kan jag sitta på mitt älskade tåg på väg mot hufudstaden!
Här på Källåsvägen skall symaskinen fram. Tänkte nämligen sy in ett par svarta cheap monday byxor. Mina små svarta har dessvärre töjt sig nått fruktansvärt så nu måste stuprören förbättras - enkelt gjort! Träffade en vän till en vän härromdagen och hon hade klippt fräcka hål på sina byxor också. Ungefär som Acnes senaste vita jeans
"Like-knappen" på fajsan är tryckt!

I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0