Student, slutet på ett tidevarv!

Ja nu är det över, end of an era!
Eller så är det första dagen på resten ut av flera liv här i Kungsbacka:)

Igår var det student och självklart var jag och bellebullen i självaste vimmlet. Champagnesprutande, blommkastande fulla studenter på tutande flak i hela innerstan!!
Dagen började med frukost hos mig, med champagne jordgubbar och melon.
Det regnade och var kallt men vad gör det en dag som den. Efter en fika på karma tog vi oss till Vässingsö för att fira vår älskling som nu över en dag plötsligt blev stor. Efter att ha liftat ut till huset blev det tårta vin och mat lagad av Åsa!

Sjungande, tal av mig och bella, presentöppning och ett farväl till Coffe som sedan drog till hamnkrogen! Vi tog vårt pick och pack och åkte till amanda där vi avnjöt en kväll på hennes altan. Sedan utgång i lillstan. Det var ganska lugnt och hemma vid två åt jag de sista jordgubbarna.
Nästa år är det vår tur!...då ni
Räkna med råttsorkar!!!

Idag är det nationaldag också, detta ska firas med plugg och sen utgång ikväll på trägår´n! Då ska jag ha med mig min kamera är tanken. Vi har ju liksom i omgångar lovat er kort.

Eftresom Isabell är parten i denna blogg med kameran för tillfället har hon dokumentarat gårdagen och kommer med en eller fler godingar!

Hoppas ni får en fantastisk nationaldag!
Vill tacka mamma Åsa och pappa Lars Göran (lasha) för en jättefin dag med god mat och underbara människor!!






/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0