They say life's short, we say live it

JAAAAAAAAAAAAAAAA! Lyckoruset bara sprudlar inom mig och jag kan inte sluta le. Min första dag på Marimekko gick så förvånandsvärt bra att jag knappt vågar sätta min fot därinne igen. Kommer väl bränna ner hela butiken med alla doftljus jag tänder. Hoppas ni har lika fint väder som vi har här på Marstrand. Helt ljuvligt! Och bättre blir det! Imorgon kommer de bästa tjejerna och hälsar på mig!! Amanda och Clara tar ton i min lilla stuga och mormor lämnar mig för jobb inne i staden. Vad mysigt vi har haft - hon och jag.
A-C and I is here to entertain you all. Okey??
Puss på solstrålen (dag två också)
Bör jag  ortfarande skriva att det är Isabelle som skriver??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0