never give up on the good times

Jag har återhämtat mig från en dag som tog andan ut mig. Vilket tjat det har varit om den dag som är så betydelsefull! Därför är den värd att tjatas mer om. Men jag behöver bara beskriva den med några ord till. Helt underbar och tack för att ni finns och förgyller min vardag. När jag runt åtta tiden vandrade över fotbollsplanen påväg mot min gråmålade villa, kunde jag inte låta bli att tänka ett steg längre. Steget jag absolut inte ville tänka på. Dagen var ett farväl och en dag att önska alla sina kära lycka till på sin väg genom livet. Alla väljer vi olika stigar, och alla tar dem olika avfarter.
Men samtidigt log jag där jag gick. Jag kan ju alltid hålla deras händer under färden.

Imorgon styr jag mig själv mot Strömstads trakter. Min kära kusin skall konfirmeras och detta skall firas med stort kalas med släkt och vänner. Kanske något av det bästa jag vet.

I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0