det är som om natten har sett allting och stilla sjunger med

Förutom mitt älskade vaniljdoftljus framför mig sitter jag ensam vid datorn. Varför plågar man sig alltid då mer genom att sätta på de lugnaste Lasse visorna som man bara vill låta tårarna falla ikapp till? Men samtidigt så är det skönt. Och så rogivande. Underbart på sitt sätt.

Girlsen gav sig iväg för ett tag sedan för att göra staden osäker. Om bara ett halvår är det min tur!
Hela fredagen blev flyttad till idag kan man väl säga. Varför planerar man när det ändå aldrig blir som man tänkt sig? Men mys med korv, bröd och vätska blev det ialla fullafall! Och de där 20 fotona jag pratade om igår.. ja, dem kan vi väl bara drömma om idag. Inte en enda bild kom vi hem med. Vi hittade inga snygga människor helt  enkelt! Vart håller ni hus? Och på tala om hålla hus, så har inte C gjort ett ända inlägg! Vart håller hennes bloggfingar hus kan man ju fråga sig! Bruttan har några upp på mig nu! Kämpa kvinna, kämpa!

Nej, som ni märker så har jag verkligen ingeting att göra denna afton, så jag tänker därför fördriva tiden genom att blogga hela natten. Vad sägs om det? Ha?! Nej, just det! Tänkte väl det!

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0