på en plats där solen alltid skiner

Två dagar har gått och vi har bara skrivit ett enda inlägg..hm, hur ska det här gå egentligen! Men imorgon serrni, blir det rotation på grejerna. Med kameran i högsta hugg ska jag och C inta vårt härligt soliga Göteborg med storm steg. Ett mål är att komma därifrån med minst 20 foton som vi kan ha i arkivet. Antagligen så fattar inte ni nånting just nu, MEN DET ÄR DET SOM ÄR DET ROLIGA! Vänta och se helt enkelt, det här kommer att bli super!

Ikväll invigs min soliga altan med vin, kubb och snygga tjejer. En lång natt med glada skik och sjungande visor är vad jag ser fram emot ikväll. Vilken bloggerska jag är nu va!
Hörs snart, och glöm inte att sola till den snygga brännan innan studenten!

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0