HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR, BARA MAN FÅR ETT SVAR

YEAAAAAAAH
MÅNDAG, NY VECKA NYA MÖJLIGHETER
Man får en sån jäkla kick i baken när man står på stationen och så rullar det in bussar med blinkande displayer "äntligen måndag!" YES BABY! Rättare kan det inte vara!

Det är så tråkigt att läsa om det jag tänker skriva om nu men jag har så himla mycket i skolan just nu att jag skulle kunna skippa glass på en månad. (Det går inte!) Har inte ens tid för b-friend längre. DÅ har man problem. Jaja, veckans slut kommer iallafullafall bli en höjdare. Jag fyller äntligen 18. Som jag har längtat! Ska smida planer med min andra b-friend imorgon. Henne har jag alltid till för! Känn dig träffad A. POOOOOW!
Historia-, engelska-, skvenska- och religons böckerna ser väldigt äckliga ut där de ligger på mitt golv.
Men först mer glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0