it was me

Är man sjuk så brukar man kunna hitta på saker att göra. När jag är sjuk ligger jag i min soffa och är helt och hållet nollställd. Min jul önskelista är längre än listan på saker jag gjort idag. Har dock gjort lite planer för nyår, eller jah saker jag absolut kan tänka mig:)!

Hittade en blogg också som heter "SANNINGEN OM BLOGGARNA" sjukt ball, sjukt ball.

Planen är också Lisebergs julmarknad bara för stämningens skull. Älskling min åker till Kirunna på Torsdag och min tredje hälft är i Bad Gastain. Vad gör man när man är ensam och skruttig?
NuE ska jag se Danny the dog, varfööör för den e grööm


Hoppas ni har roligt denna lördagkväll och inte dras ned av mitt sinneslag. NU ska jag ringa Maj.

Kramis yamis.












Snygg tjej med söta pms stunder. Love till henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0