Fredagsdrafting

Då var et fredag:) Detta skall firas med en skoldag, kort en dock och sedan hem för lite städning och sedan go kväll hos Simón. Kvällens tema är dock hemligt eftersom min älskling fyller år! Har inte ringt honom än men skall göra detta snart. Kanske anna och kakan får bakgrundsjunga ja må han leva. Jaaaa värt att tänka på jaa.
Vill inte ens prata om vädet idag..

Igår var jag hos syster och mac. Anna lagade muffins, jag åt frukt och macke spelade country music för oss. Kvällen slutade med kvällspromenad i kylan med pluttis. Tokmysigt:)
Kom dock hem vid elva då jag var för trött för att tänka och somnade på sekunden!

Nu har jag snart matte och sen företagsekonomi. Imorgon kommer bilder upp på kvällens alla händelser:) Skall försöka i alla fall, heehe

Systrarna Olsens coffee table book

Läste systrarna Olsens Coffee table book. Go va den!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0