Sjuuuuukt sugen

på vaniljte. Men nejdå, den trejde koppen för dagen får vänta för jag har lots of plugg. För första gången på en vecka typ och det känns hemskt. Som ni märkt så har jag och min vän börjat blogga igen. Fråga mig inte, jag är en svans som vanligt och bara hakar på. Mysigaste förmiddagen med mysigaste pojkvännen i det bästa vädret kanske! Ojojoj vad jag är dålig på detta. Nej, plugga gör jag bättre. Men en rolig sak som jag kan berätta är att jag somnade kl 20 igår kväll. Sov tot 12 och en halv timma inatt. Sjukt trött fortfarande.
De hänger ju inte ihop?




Sen ska jag se på Factory girl. Kan vara en av de bästa filmerna jag har sett. NÅNSIN.
Pussmussklussfluss från bellibull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0