Status

Dagens humör: soft, riktigt soft.
Dagens borde: åå inget alls! Har ju looov!
Dagens frisyr: fiskben, yesbox i löve it.
Dagens klädsel: acne och raggsockar, t-r-e-n-d-y.
Dagens planer: tåg mot huvudstaden i tre tim. Käka god tågmat, läsa igenom alla modemagasin som finns + (självklart) Lycka! av Dalai Lama, komma hem till mitt andra hem och börja njuta.
Dagens materiella vill ha: maltesers?!
Dagens längtan: sol! What the hell are you???
Dagens fundering: visste ni att ett riskorn har fler gener än människan?
Dagens tråkigaste: att det är fult väder.
Dagens personer:
min syster som är allmänt söt idag! 'Bellan du är söt'. Jag dog lite inombords.
Dagens roliga: att jag ska åka tåg!! aaaaah längtar!
Dagens låtar: http://www.youtube.com/watch?v=37rBTst0Bsc&feature=channel och http://www.youtube.com/watch?v=CL2LYLbaQ3Q&feature=channel

LYSSNA OCH NJUT

Puss och kram fastna inte i någon ram!

/BULL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0