På med ullisen!!

Sitter här på en sketen onsdag och fb battlar med en söting. Paret bredvid mig strular också, vilket får mig att spy på platsen. Oj nu tittar han på min skärm, hoppas inte den smygfeta killen med fula puma skor tar det personligt. Kanke hon och hennes tjejkompisar sprider ut vilken totalt efterbliven samhällsbrud jag e jag e. ajaj akta mig e vad jag ska göra.

Idag var dagen då absolut alla löv föll. Jag går till skolan och över regnar det löv, fundrade på om det satt en apa i trädet och hoppade.
Idag kom ylletröjan fram också. Ull-varmt sticksigt och lukten av tomten. mmm


Nu åker min buss      puss




                     









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0