E N K L A - D R A G




Igår var det världens finaste dag. Lunch på capuccino i solskenet:) Alla uteserveringar var fulla enda från järntorget till kungsport. En bäddad säng och smält påskyckling senare på eklandagatan tog jag mig hem. Tog mig sen till majbaj för vindrickning- kul att alla mina vänner har lagt av att ens ringa min telefon och ringer J ist. Glömde den faktiskt OK?

Är så jävla less på alla FUULA förslag på studentklänningar på bloggar och hemsidor, som jag hoppas att ingen lyssnar på. Nej det är inte okej med gräddbakelser i satäng i vanligt fall och dessvärre heller inte på studenten dumma människor.  Nu ska jag skriva projektarbete.

Här är jag och min bror. Och en fin hatt från Marc Broh....classy




PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0