ESCAPE VELOCITY

Hej vänner!
Sitter och kollar fotboll och tänkte jag skulle skriva en rad eller två. De senaste dagarna har jag bara jobbat. JAG VET! När ni andra har solat i det pang fina vädret har jag försökt pracka på en tröja till människor som uppenbarligen inte förstår att man inte drar stan när det är 25+...?
Vi är lyckligt lottade att ha ett fönster på NK som går ut mot hamngatan. Men vakten sa att vi absolut inte fick ha detta öppet!..
Nu ska jag vara ledig i två dagar:) Idag har jag bara sovit medan J kollat Californication.
Hoppas ni njuter av en grön sommAR
GRATTIS JOSSAN!!!!!! 19 GLADA ÅR FÖR FINASTE TEJEN!
ar.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack som fan mina hjärtisar

2010-07-07 @ 15:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0