k ö p e n h a m n





Hej alla!
Detta har varit kanske den roligaste helgen på ett tag. För en vecka sedan bestämde vi oss för att erövra lund till valborg. Lund blev dock till Köpenhamn och så bar det av i fredags. Bilresa, och sen utgång. Denna natt skulle nu spenderas i bilen på en parkering. Jag och J där bak och maj o eric där fram. I mitten av natten vaknar jag av att bilen står och lyser. Vi försöker desperat väcke eric för att stänga av dom. Detta slutar med att eric fastar med foten på tutan och den tutar i ca 10 sek.

När vi vaknar på morgonen startar inte bilhelvetten pga av batteriet. Vi äter frukost och går på stan, hittade en tröja på cos jag inte köpte hatar mig själv nu. Köpenhamn vistelesen slutar med tre svenskar som gapar skriker, och puttar en bil längs gatan medan eric försöker starta. När det väl startade var det skrik och bamsekramar och sen hemgång.

Fin helg med fint folk. Hoppas ni hade en fin valborg. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0